METASTAZ


1
açılır
sere serpe sır kapısı
"düşer dillerinden bir güzelin
esrar
uyuşturur bendeki
ağzı bozuk düzen tutmaz
ısrarı!!!"

2
aklım diyorum
kimin kapısı kapalı ki
kendis(i)ne/
susmak keramet olsaydı
dilsizler lal olmazdı cemiyette..
konuşmak
niye boş
yine boş
yazmak haylazlık başka bir şey değil...

3
şimdi burda
durup
dururken
cümlem
kelimelerini yutmuş içine
sana
söyleyemediklerimi dolaylıyorum...

4
bütün tümleçler, zarflar, mektuplar
dolaylı,
ben zamirden bozmayım
özne kılığında her şeyim nesne...

5
iklim iki kere gün gösterir yüzüne
bana kış
kara kış...

6
kaşları bir bağ bozumu sonrası değil
bir dağ kıvrımı gözlerinin üstünde

7
neyleyim pazarlar dolu
ben dizginliyim
dağınık pazar yerlerinde kaldı azığım
yazığım

8
ben bir şafak
sonrası
tutuşan değil
uçuşan eteklere
sonrası
faniliğimiz, haniliğimiz ve
hiçliğimiz
bir kedere buladım kendimi
sır kapısında
kapı sırasında
sıkılıyorum artık 
beklemek-
               ten 
zor geliyor
.................

19/02/2008/
02.12.2014/
01.03.2019.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

...

Zıtlık

Üsküdar'dan bu yana lo kimin yurdu? A.Arif kendine  mağdur, mağdura da fail süsü vermiş faillerin yurdu!