1.METAMORPHOSE

baksana, her tende soluk alabiliyorum ;avuçlarım da terlemiyor bir türlü...
ve ne yaparsam yapayım ellerim kiri göstermiyor artık...
"...ellerim bir başkasının dalgalı saçlarında gezinirken kirlenmiyorsa(m), kaldırıyorsa midem bu garabeti kusamıyorsam..."
varlığının bendeki yokluğuna ettiği eziyetten' dir...
gördüm o suyun akışını ve yatağına yaslanışını...
dedim ki,
...herkes kader kisvesi altında kendi kederini yaşar aslında, tercihlerinden gelen...
saçlarıma dokunma!"
su akar yatağını bulur..."

2 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

"varlığının bendeki yokluğuna ettiği eziyet..."
bir de kokusu kalır belki ellerimde saçlarının..bundan sebeptir dağınıklığım..

gönlünüze sağlık :)

Adsız dedi ki...

bende çok beğendim bu şiirini yani en çok bunu beğendim aslında :D

Zıtlık

Üsküdar'dan bu yana lo kimin yurdu? A.Arif kendine  mağdur, mağdura da fail süsü vermiş faillerin yurdu!